اطلاعیه نهایی مورخه ۱۴۰۰/۷/۱۷ دانشگاه در خصوص ثبت نام و ارسال مدارک دانشجویان جدیدالورود
اطلاعیه نهایی مورخه 1400/7/17 دانشگاه
1.دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر از امروز تا مورخه 1400/7/20 جهت ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر به لینک روبرو مراجعه کنند
سامانه وزارتی نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر
-سامانه مهمانی و انتقالی دانشجویان عادی متعاقبا از طریق دانشکده اعلام خواهد شد.
2.پیرو توجه 9 اطلاعیه اصلی، سامانه کلاسهای مجازی دانشکده ( نوید ) از امروز فعال می باشد
لینک راهنمای استفاده از سامانه نوید و شماره تماس پشتیبانی سامانه نوید
لینک ویدئوی آموزشی سامانه نوید
3.از امروز کاربری شما به عنوان جدیدالورود (که مخصوص ثبت نام بوده) غیرفعال شده و دیگر قادر به ورود به آن نمی باشید.
اما کاربری جدید و دائمی تا زمان فارغ التحصیلی برای شما از هم اکنون فعال می باشد
الف-آدرس سامانه ( همان سامانه ثبت نام آنلاین می باشد)
ب-راهنمای ورود به سامانه:
نوع کاربری: دانشجو
کدکاربری: شماره دانشجویی ( مندرج در برگه کد رهگیری)
رمز عبور: شماره شناسنامه ( ممکن است با کدملی متفاوت باشد و بدون صفرهای اول شماره شناسنامه می باشد)
ج-راهنمای استفاده از سامانه: از قسمت اطلاع رسانی عمومی سامانه مطالعه کنید
-یک سری اطلاعات برای دانشجو غیرقابل ویرایش بوده و در طول تحصیل دانشجو تا زمان فارغ التحصیلی به تدریج توسط دانشگاه تکمیل خواهند شد این اطلاعات مربوط به زمان فارغ التحصیلی بوده و تاثیری در روند آموزش دانشجو در طول تحصیل در دانشکده ندارد لذا از تماس با دانشگاه در این خصوص خودداری کنید.
4. با توجه به بند 2و3، دانشجویان جدیدالورود از امروز در اختیار دانشکده قرار می گیرند لذا در صورت نیاز می توانید هرگونه سوالات آموزشی خود از قبیل انتخاب واحد، کلاسهای درسی و نحوه تشکیل آنها( مجازی و حضوری)، مهمانی و انتقالی، منابع درسی و ... را با کلیک بر روی لینک روبرو از اداره آموزش دانشکده پیگیر شوید
لینک تماس با اداره آموزش دانشکده لینک مسئول سامانه نوید دانشکده لینک آشنایی با دانشکده ها
5. انتخاب واحد ترم اول جدیدالورودها به عهده دانشکده مربوطه می باشد
قبولین نیمسال اول از هم اکنون و قبولین نیمسال دوم دهه اول بهمن ماه میتوانند انتخاب واحد خود را با کاربری دانشجو مشاهده نمایند
درصورت وجود هرگونه سوال از طریق لینکهای فوق با اداره آموزش دانشکده و مسئول پشتیبانی سامانه نوید دانشکده تماس بگیرید.
6. در صورت وجود هرگونه سوال درخصوص خوابگاه، وام و تغذیه به معاونت دانشجویی و فرهنگی در لینکهای ذیل مراجعه کنید
7. پاکتهای ثبت نامی دریافتی از ادارت پست توسط دانشگاه بررسی و درصورت وجود نقص با دانشجو تماس تلفنی گرفته خواهد شد. عدم تماس تلفنی با دانشجو از سوی دانشگاه به منزله تکمیل و تایید مدارک می باشد و نیازی به تماس از سوی دانشجو نمی باشد. مدارک مربوط به نظام وظیفه قبولین نیمسال دوم و همچنین مدارک تحصیلی دانش آموزان امتحانات نهایی شهریور مدارس ( موضوع بند6 اطلاعیه تکمیلی) را به محض اخذ از سازمان نظام وظیفه و اداره آموزش و پرورش به آدرس دانشگاه (مندرج در بند 6 اطلاعیه اصلی) پست کنید. دانشگاه از پذیرش دستی مدارک ثبت نامی معذور می باشد لذا مدارک را به اداره پست شهر اقامت تحویل دهید و از مراجعه حضوری به دانشگاه جهت تحویل مدارک خودداری کنید.
8. کارت واکسیناسیون خود را راسا یا از طریق نماینده کلاسی به اداره آموزش دانشکده خود تحویل دهید در غیر اینصورت و پس از بررسی دانشکده امکان شرکت در کلاسهای مجازی را نخواهید داشت.
اطلاعیه فوق اطلاعیه نهایی بوده و درخصوص ثبت نام دیگر اطلاعیه ای از سوی دانشگاه صادر نخواهد شد و دانشجویان می توانند سوالات خود را با استفاده از لینکهای فوق فقط از اداره آموزش دانشکده و یا مسئول پشتیبانی سامانه نوید پیگیر شوند.
موفق و موید باشید
مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه
نظر شما :