اطلاعیه آموزشی مورخه۱۴۰۰/۸/۱۰ دانشگاه ویژه دانشجویان معرفی شده از سازمان سنجش به این دانشگاه در قالب بررسی اشتباهات انتخاب رشته داوطلبان

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۰۸:۵۱ کد : ۱۷۴۳۸ خبر
تعداد بازدید:۸۹۶۷

اطلاعیه آموزشی مورخه1400/8/10 دانشگاه

ویژه دانشجویان معرفی شده از سازمان سنجش به این دانشگاه

در قالب بررسی اشتباهات انتخاب رشته داوطلبان

- مهلت ثبت نام آنلاین از مورخه 1400/8/11 لغایت1400/8/13 از طریق لینک سامانه ثبت نام آنلاین دانشجویان جدیدالورود می باشد  

*در مورخه1400/8/13 ساعت 14 به بعد مجددا به سامانه مراجعه کنید و پیام "ثبت نام شما تایید شد" را مشاهده کنید در صورت تایید ثبت نام شما از سوی دانشگاه در صفحه اول سامانه، مطابق بند توجه11 این اطلاعیه از تاریخ 1400/8/15 مجاز به شرکت در کلاسهای مجازی هستید.

(درصورت وجود نقص، در مورخه 13 /8/1400 ساعت 14 به بعد با ارسال پیام از سوی دانشگاه در سربرگ صفحه اول سامانه ثبت نام آنلاین، راهنمایی خواهید شد.)

 ( لینک  سامانه ثبت نام آنلاین  -   لینک راهنمای سامانه)

مهلت تحویل مدارک ثبت نامی به اداره پست شهر محل اقامت جهت ارسال به دانشگاه، حداکثر تا پایان وقت اداری مورخه 1400/8/15  و طبق چک لیست و به شرح ذیل می باشد. ( تاریخ تحویل به اداره پست ملاک عمل می باشد)

1- چک لیست ارسال مدارک ثبت نامی را از لینک مقابل دانلود  و سپس پرینت نمایید.

2- به ترتیب چک لیست، مدارک را آماده کنید.

3- پس از آماده کردن مدارک و علامت زدن آن در قسمت کنترل فرم، چک لیست را امضا نموده و به صفحه اول مدارک ضمیمه کنید ( چک لیست روی مدارک باشد ).

4- چک لیست را به همراه مدارک ثبت نامی در داخل پاکت پستی قراردهید.

5- روی پاکت ارسالی نام و نام خانوادگی، رشته قبولی، نیمسال قبولی و شماره دانشجویی را قید نمائید.

6- حداکثر تا پایان وقت اداری تعیین شده فوق به اداره پست شهر اقامت مراجعه نموده و پاکت را از طریق پست پیشتاز به آدرس اردبیل – انتهای  خیابان دانشگاه –مجتمع  دانشگاه علوم پزشکی اردبیل- طبقه سوم- مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه- کد پستی 5618985991  ارسال کنید.

توجه1: از ارسال اصل شناسنامه ، اصل کارت ملی، اصل کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت زیر پرچم خودداری نمایید.

توجه2: هزینه پستی ارسال مدارک در اداره پست محل اقامت دانشجو پرداخت گردد.

توجه3:  فرایند ثبت نام شما پس از ارسال مدارک تان از طریق پست و بررسی و تشکیل پرونده توسط کارشناسان ذیربط تکمیل خواهد شد. لذا برای ارسال مدارک ثبت نامی طبق چک لیست و دستورالعمل فوق اقدام نمایند.

توجه4: در صورت عدم تحویل مدارک به اداره پست جهت ارسال به دانشگاه تا پایان وقت اداری مورخه 1400/8/15  پذیرش شما کان لم یکن تلقی خواهد شد.( تاریخ تحویل به اداره پست ملاک عمل بوده و تاریخ دریافت دانشگاه مدنظر نمی باشد)

توجه5: چنانچه اصل مدارک دبیرستان ( پیش دانشگاهی، دیپلم، ریزنمرات سه ساله) را به دلیل ارسال به دانشگاه قبولی قبلی در اختیار ندارید؛ به جای اصل، فتوکپی آنها را به این دانشگاه ارسال نمایید.

توجه6: دانشجویانی که جزء قبولین اولیه این دانشگاه بوده و قبلا ثبت نام آنلاین نموده اند و در مرحله بررسی اشتباهات انتخاب رشته داوطلبان از سوی سازمان سنجش مجددا به این دانشگاه اما در کد رشته جدید این دانشگاه معرفی شده اند بایستی مجددا ثبت نام آنلاین نموده و شماره دانشجویی جدید  و کدرهگیری جدید اخذ نمایند. اما نیازی به ارسال مجدد مدارک ثبت نامی ندارند.

توجه7: برای حفظ سلامتی خود و سایرین از مراجعه حضوری جهت تحویل مدارک به دانشگاه جدا خودداری نمایید.

توجه 8: درصورت داشتن سوالات مربوط به نحوه پذیرش و قبولی، اشتباهات انتخاب رشته، اولویتهای کدرشته ها در انتخاب رشته، بررسی وضعیت قبولی و ... به سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش   مراجعه نموده و از تماس با دانشگاه خودداری کنید.

توجه9: جهت آشنایی با دانشگاه به لینکهای زیر مراجعه کنید: 

                                          سایت معاونت آموزشی      سایت مفدا        آشنایی با دانشکده های دانشگاه

توجه10: در صورتی که حین ثبت نام آنلاین اطلاعات فیلدها را اشتباه وارد نموده اید و به دلیل صدور کد رهگیری امکان ویرایش ندارید پس از شروع کلاس ها همان اطلاعات (با نوع کاربری دانشجو و کد کاربری شماره دانشجویی و رمز شماره شناسنامه ) جهت ویرایش دوباره در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیازی به تماس با دانشگاه در این خصوص وجود ندارد.

توجه11: پس از ثبت نام آنلاین مجددا در مورخه1400/8/13 از ساعت 14 به بعد به سامانه مراجعه کنید و پیام "ثبت نام شما تایید شد" را مشاهده کنید در صورت تایید ثبت نام شما از سوی دانشگاه که در صفحه اول سامانه اطلاع رسانی خواهد شد؛ مطابق بند توجه 11 و 12 و 13 این اطلاعیه اقدام کنید.درصورت وجود نقص، با ارسال پیام از سوی دانشگاه در سربرگ صفحه اول سامانه ثبت نام آنلاین، راهنمایی خواهید شد.

توجه12: در مورخه 1400/8/15 و پس از اتمام کلیه فرایندهای ثبت نام و مشاهده پیام "ثبت نام تایید شد"دانشگاه در سامانه ثبت نام آنلاین و ارسال مدارک ثبت نامی، جهت شرکت در کلاسهای مجازی با استفاده از لینک ذیل وارد سامانه نوید شوید و راهنمای استفاده از سامانه نوید را از لینکهای ذیل مطالعه کنید.

لینک ورود به سامانه نوید ( سامانه شرکت در کلاسهای مجازی )

راهنمای ورود به سامانه نوید و تماس با پشتیبان سامانه نوید دانشکده         ویدئوی آموزشی نحوه استفاده از سامانه نوید

توجه13:از مورخه1400/8/15 کاربری شما به عنوان جدیدالورود (که مخصوص ثبت نام بوده) غیرفعال شده و دیگر قادر به ورود به آن نخواهید بود اما کاربری جدید و دائمی تا زمان فارغ التحصیلی برای شما از تاریخ فوق فعال خواهدشد. راهنمای ورود به سامانه در کادر زیر توضیح داده شده است:

راهنمای ورود به سامانه آموزشی دانشگاه:

الف-آدرس سامانه ( جهت ورود به سامانه در این قسمت کلیک کنید) در مورخه 1400/8/15 فعال خواهدشد

ب-راهنمای ورود به سامانه:

      نوع کاربری: دانشجو   

     کدکاربری: شماره دانشجویی ( مندرج در سربرگ کدرهگیری)

     رمز عبور: شماره شناسنامه ( ممکن است با کدملی متفاوت باشد و بدون صفرهای اول شماره شناسنامه می باشد)

                                           (حین تایپ کلمه عبور، دکمه Caps Lock   کیبورد خاموش باشد و در هر دو حالت EN  و FA  امتحان کنید)

ج-راهنمای استفاده از سامانه: از قسمت اطلاع رسانی عمومی سامانه مطالعه کنید

***در سامانه یک سری اطلاعات برای دانشجو غیرقابل ویرایش بوده و در طول تحصیل دانشجو تا زمان فارغ التحصیلی به تدریج توسط دانشگاه تکمیل خواهند شد این اطلاعات مربوط به زمان فارغ التحصیلی بوده و تاثیری در روند آموزش دانشجو در طول تحصیل در دانشکده ندارد لذا از تماس با دانشگاه در این خصوص خودداری کنید.

توجه14: انتخاب واحد ترم اول جدیدالورودها به عهده دانشکده مربوطه می باشد و قبولین نیمسال اول از مورخه1400/8/15 و قبولین نیمسال دوم هفته دوم بهمن ماه می توانند انتخاب واحد خود را با کاربری دانشجو در سامانه آموزشی دانشگاه  مشاهده نمایند و درصورت وجود هرگونه سوال درخصوص انتخاب واحد و کلاسهای مجازی از طریق لینکهای مقابل با اداره آموزش دانشکده و مسئول پشتیبانی سامانه نوید دانشکده تماس بگیرید.

توجه15: متقاضیان معافیت تحصیلی علاوه بر لینک های مندرج در چک لیست، جهت راهنمایی بیشتر می توانند به دفاتر پلیس10+ و سازمان نظام وظیفه شهر محل سکونت مراجعه نمایند.

-قبولین نیمسال دوم دانشگاهها بایستی شروع معافیت تحصیلی شان از مورخه 1400/11/1 باشد. لذا نیاز به ارسال فیزیکی صفحه درخواست معافیت (موضوع بند2 چک لیست) نمی باشد.

-امکان ترخیص از خدمت برای قبولین مقطع کاردانی وجود ندارد لذا مشاوره های لازم با دفاتر پلیس 10+ در این خصوص ضروری می باشد.

توجه16:  کارت واکسیناسیون خود را راسا یا از طریق نماینده کلاسی به اداره آموزش دانشکده خود تحویل دهید در غیر اینصورت و پس از بررسی دانشکده امکان شرکت در کلاسهای مجازی را نخواهید داشت.

توجه17:  قبولین رشته های شهریه پرداز نیازی به تکمیل فرم چهار و شش مندرج در چک لیست ندارند

توجه18: در صورت نیاز می توانید هرگونه سوالات آموزشی خود از قبیل انتخاب واحد، کلاسهای درسی و نحوه تشکیل آنها( مجازی و حضوری)، مهمانی و انتقالی، منابع درسی و ... را با کلیک بر روی لینک روبرو از اداره آموزش دانشکده پیگیر شوید.                             

لینک تماس با اداره آموزش دانشکده        لینک مسئول سامانه نوید دانشکده     لینک آشنایی با دانشکده ها     

توجه19:در صورت وجود هرگونه سوال درخصوص خوابگاه،  وام و تغذیه به معاونت دانشجویی و فرهنگی در لینکهای ذیل مراجعه کنید.

سایت مفدا                  خوابگاه                     وام                     تغذیه

توجه20:  پاکت‌های ثبت نامی دریافتی از ادارت پست توسط دانشگاه بررسی و درصورت وجود نقص با دانشجو تماس تلفنی گرفته خواهد شد. عدم تماس تلفنی با دانشجو از سوی دانشگاه به منزله تکمیل و تایید مدارک می باشد و نیازی به تماس از سوی دانشجو نمی باشد. مدارک مربوط به نظام وظیفه قبولین نیمسال دوم و همچنین مدارک تحصیلی دانش آموزان امتحانات نهایی شهریور مدارس را به محض اخذ از سازمان نظام وظیفه و اداره آموزش و پرورش به آدرس دانشگاه پست کنید. دانشگاه از پذیرش دستی مدارک ثبت نامی معذور می باشد لذا مدارک را به اداره پست شهر اقامت تحویل دهید و از مراجعه حضوری به دانشگاه جهت تحویل مدارک خودداری کنید.

اطلاعیه فوق اطلاعیه نهایی بوده و درخصوص ثبت نام دانشجویان در قالب بررسی اشتباهات انتخاب رشته داوطلبان دیگر اطلاعیه ای از سوی دانشگاه صادر نخواهد شد و دانشجویان می توانند سوالات خود را با استفاده از لینکهای فوق فقط  از اداره آموزش دانشکده و یا مسئول پشتیبانی سامانه نوید پیگیر شوند.


نظر شما :