اطلاعیه مورخه ۱۴۰۱/۶/۲۹ ثبت نام آنلاین و تحویل مدارک دانشجویان جدیدالورود سال ۱۴۰۱

۲۸ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۷ کد : ۲۱۵۹۲ خبر
تعداد بازدید:۲۸۵۲۲

بسمه تعالی

اطلاعیه آموزشی مورخه 1401/6/29

درخصوص ثبت نام آنلاین و تحویل حضوری مدارک دانشجویان جدیدالورود سال 1401

ضمن تبریک و خیرمقدم به دانشجویان عزیز ورودی سال 1401 به اطلاع می رساند:

- مهلت ثبت نام آنلاین از مورخه 1401/7/2 لغایت روز ثبت نام حضوری و از طریق لینک سامانه ثبت نام آنلاین دانشجویان جدیدالورود می باشد.  

 ( لینک  سامانه ثبت نام آنلاین  -   لینک راهنمای سامانه     

-مهلت تحویل مدارک ثبت نامی به کارشناسان دانشگاه،  مطابق برنامه ثبت نام حضوری و طبق چک لیست و به شرح ذیل می باشد:                          برنامه زمان و مکان جهت مراجعه حضوری و تحویل مدارک

1- چک لیست تحویل مدارک ثبت نامی را از لینک مقابل دانلود  و سپس پرینت نمایید.

2- به ترتیب چک لیست، مدارک را آماده کنید.

3- پس از آماده کردن مدارک و علامت زدن آن در قسمت کنترل فرم، چک لیست را امضا نموده و به صفحه اول مدارک ضمیمه کنید ( چک لیست روی مدارک باشد ).

4- چک لیست را به همراه مدارک ثبت نامی در داخل پاکت قراردهید.

5- روی پاکت مدارک نام و نام خانوادگی، رشته قبولی، نیمسال قبولی و شماره دانشجویی را قید نمائید.

6- مطابق زمانبندی ثبت نام حضوری، پاکت مدارک ثبت نامی را به صورت حضوری طبق آدرس ذیل به کارشناسان آموزش در محل ثبت نام حضوری تحویل نمایید.

(اردبیل میدان جانبازان خیابان دانشگاه روبروی دریاچه شورابیل  مجتمع دانشگاهی سردار شهید قاسم سلیمانی- سالن ورزش پیامبر اعظم(ص)  دانشگاه علوم پزشکی اردبیل)

7-ثبت نام حضوری شما بر اساس رشته قبولی شما مطابق برنامه زمان و مکان جهت مراجعه حضوری و تحویل مدارک  در دانشگاه انجام خواهد شد لذا ضروری است فقط در روز تعیین شده برای رشته قبولی شما، به دانشگاه مراجعه نمایید در صورت مراجعه در روزهای پیش بینی شده ویژه سایر رشته های قبولی از پذیرش و دریافت مدارک شما خودداری خواهد شد.

توجه 1: از کلیه مدارک تحویلی به دانشگاه ( گواهی دیپلم، پیش دانشگاهی، ریزنمرات و کارنامه ها) یک کپی برای خودتان تهیه کنید بدیهی است تحویل کپی مدارک به دانشجو پس از ثبت نام غیرقانونی بوده و مقدور نخواهد بود.

توجه2: مطابق برنامه ثبت نام حضوری، دانشجویان جدیدالورود به محض اتمام ثبت نام حضوری جهت شرکت در کلاسهای درسی در اختیار دانشکده قرار می گیرند لذا در صورت نیاز می توانید هرگونه سوالات آموزشی خود از قبیل انتخاب واحد، کلاسهای درسی و نحوه تشکیل آنها، مهمانی و انتقالی، منابع درسی و ... را با کلیک بر روی لینک روبرو از اداره آموزش دانشکده پیگیر شوید.                    

لینک تماس با اداره آموزش دانشکده      لینک آشنایی با دانشکده ها     

در صورت وجود هرگونه سوال درخصوص خوابگاه،  وام و تغذیه به معاونت دانشجویی و فرهنگی در لینکهای ذیل مراجعه کنید

سایت مفدا                   خوابگاه                            وام                           تغذیه

توجه3:  فرایند ثبت نام شما پس از تحویل مدارک ثبت نامی به کارشناسان در محل ثبت نام حضوری تکمیل خواهد شد. لذا برای تحویل مدارک ثبت نامی طبق چک لیست و برنامه ثبت نام حضوری اقدام نمایند.

توجه4: در صورت عدم تحویل مدارک در روز ثبت نام حضوری مطابق جدول زمانبندی پذیرش شما کان لم یکن تلقی خواهد شد.

توجه5:  جهت ثبت نام و درخواست معافیت تحصیلی به لینکهای بند دو چک لیست مراجعه نمایید.

متقاضیان معافیت تحصیلی علاوه بر لینک های مندرج در بند دو چک لیست، جهت راهنمایی بیشتر می توانند به دفاتر پلیس10+ و سازمان نظام وظیفه شهر محل سکونت مراجعه نمایند.

قبولین نیمسال دوم دانشگاهها بایستی شروع معافیت تحصیلی شان از مورخه 1401/11/1 باشد.

امکان ترخیص از خدمت برای قبولین مقطع کاردانی وجود ندارد لذا مشاوره های لازم با دفاتر پلیس 10+ در این خصوص ضروری می باشد.

توجه 6: درصورت داشتن سوالات مربوط به نحوه پذیرش و قبولی، اولویتهای کدرشته ها در انتخاب رشته، بررسی وضعیت قبولی و ... به  

سامانه پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش   مراجعه نموده و از تماس با دانشگاه خودداری کنید.

توجه7: جهت آشنایی با دانشگاه به لینکهای مقابل مراجعه  کنید:  

  سایت دانشگاه        سایت معاونت آموزشی          سایت مفدا        سایت ستاد شاهد و ایثارگر   

آشنایی با دانشکده های دانشگاه علوم پزشکی

توجه 8: در صورتی که حین ثبت نام آنلاین اطلاعات فیلدها را اشتباه وارد نموده اید و به دلیل صدور کد رهگیری امکان ویرایش ندارید پس از شروع کلاس ها همان اطلاعات (با نوع کاربری دانشجو و کد کاربری شماره دانشجویی و رمز شماره شناسنامه ) جهت ویرایش دوباره در اختیار شما قرار خواهد گرفت و نیازی به تماس با دانشگاه در این خصوص وجود ندارد.

توجه 9: قبولین رشته های شهریه پرداز نیازی به تکمیل فرم چهار و شش ندارند.

توجه 10: دانشجویان جدیدالورود شاهد و ایثارگر جهت ثبت نام در سامانه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر به لینک روبرو مراجعه کنند   سامانه  وزارتی نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر

توجه 11: سامانه مهمانی و انتقالی دانشجویان عادی متعاقبا از طریق دانشکده اعلام خواهد شد.

توجه 12:پس از پایان ثبت نام حضوری و تحویل مدارک به دانشگاه، کاربری شما به عنوان جدیدالورود (که مخصوص ثبت نام بوده) غیرفعال شده و دیگر قادر به ورود به آن نخواهید شد.

اما کاربری جدید و دائمی تا زمان فارغ التحصیلی برای شما طبق راهنمای زیر فعال خواهد شد.

الف-آدرس سامانه ( همان سامانه ثبت نام آنلاین می باشد)

ب-راهنمای ورود به سامانه:

 نوع کاربری: دانشجو   

کدکاربری: شماره دانشجویی ( مندرج در برگه کد رهگیری)  

رمز عبور: شماره شناسنامه ( ممکن است با کدملی متفاوت باشد و بدون صفرهای اول شماره شناسنامه می باشد)

ج-راهنمای استفاده از سامانه: از قسمت اطلاع رسانی عمومی سامانه مطالعه کنید

توجه 13: با توجه به بند 2و3، دانشجویان جدیدالورود پس از ثبت نام حضوری در اختیار دانشکده قرار می گیرند لذا در صورت نیاز می توانید هرگونه سوالات آموزشی خود از قبیل انتخاب واحد، کلاسهای درسی و نحوه تشکیل آنها، مهمانی و انتقالی، منابع درسی و ... را با کلیک بر روی لینک روبرو از اداره آموزش دانشکده پیگیر شوید.                    

لینک تماس با اداره آموزش دانشکده      لینک آشنایی با دانشکده ها     

توجه 14: در صورت وجود هرگونه سوال درخصوص خوابگاه،  وام و تغذیه به معاونت دانشجویی و فرهنگی در لینکهای ذیل مراجعه کنید

سایت مفدا              خوابگاه                  وام                 تغذیه

توجه 15: کارت واکسیناسیون خود را راسا یا از طریق نماینده کلاسی به اداره آموزش دانشکده خود تحویل دهید

توجه16: دانشجویانی که جزء قبولین اولیه این دانشگاه بوده و قبلا ثبت نام آنلاین نموده اند و در مرحله بررسی اشتباهات انتخاب رشته داوطلبان از سوی سازمان سنجش مجددا به این دانشگاه اما در کد رشته جدید این دانشگاه معرفی شده اند بایستی مجددا ثبت نام آنلاین نموده و شماره دانشجویی جدید  وکدرهگیری جدید اخذ نمایند. اما نیازی به تحویل مجدد مدارک ثبت نامی ندارند.

توجه17: انتخاب واحد ترم اول جدیدالورودها به عهده دانشکده مربوطه می باشد و قبولین نیمسال اول از مورخه 1401/7/16 و قبولین نیمسال دوم هفته دوم بهمن ماه می توانند انتخاب واحد خود را با کاربری دانشجو در سامانه آموزشی دانشگاه  مشاهده نمایند و درصورت وجود هرگونه سوال درخصوص انتخاب واحد از طریق لینک مقابل با اداره آموزش دانشکده  تماس بگیرید.


نظر شما :